Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اسفننننننننند


نظرات 26 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:06 http://florentino.blogsky.com

چهار صفر و اسفند..
دیگه چی میخوای از دنیا؟

متاسفانه،
قصدی بود.
قصدیا حساب نیستن درجریانی ک.

شایان سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:16 http://florentino.blogsky.com

بخند؛ حتی مصنوعی

اون که همیشه به راهه.
:دیییی

شن های ساحل سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:21

وااااااااای اسفنده:)))
اسفند
هورررررا اسفند
چه زود اسفند شد خخخخ
وااااااای
کیلگ پیشاپیش از همین تریبون اعلام میکنم

تولدت مبارک

هوررررررررررررررررررررررررررررررررراااااااااا
انشالله صد سال شاد و سلامت کنار خانواده باشی
انشالله سال بعد خیلی بهتر برات باشه
انشالله به آرزوهات برسی

عه وایسا موقعش شه الآن همه فکر می کنن امروزه هول هولکی می آن تبریک می گن تو یه روز نامربوط؛ همین دو سه تا تبریکی که می گیرم هم حروم یه روز دیگه می شه.
+ مرسی بابت اون انشاالله ها.

شن های ساحل سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:23

کادوی تولد چی میخوای؟زود تند سریع بگو
نه خب فکر کن بعد بگو: ))))))
اگه خیلی گرون نباشه اوکی تره: ))))

من دقیقا سه تا کادوی تولد تو ذهنم داشتم واسه امسال،
یکیش از طرف مامانم،
یکی ش بابام،
یکی ش این بچه.
به تبانی حداقل هفت هشت سال گذشته ای که هیچی گیرم نیومد.

بعد هر کدومو به هر کدومشون بگم یه جوری سرم زیر گیوتین زده می شه.
بابام یکی شو بفهمه می کشتم رسما.
همه هم قیمت بالان. راهی نیست!
می ایستم خودم پولدار شم.

به عنوان کادو، اگه شد واسم تحقیق کن یه دستگاه ضبط صدای کوچیک، که بتونم بندازم تو گردنم چه مارکی بهتر هست و قیمتاش چه جوریه. رو حافظه ش هم اختصاصی تحقیق کن. رم گنده بخوره.
و این سوال که اگه بخوام بیست و چهار ساعت روزم رو ضبط کنم باهاش، هر چند هفته یه بار باید رم رو عوض کنم یکی جدید بخرم؟
تحقیق رو هم دیر شد مشکلی نیست. فعلا پول ندارم. هر وقت شد.

شن های ساحل سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 00:45

منظورت از گرون حدودا چقدره؟
اره اون که حتما می گردم فقط ضبط باشه یا مثلا میخوای باهاش اهنگ گوش کنی؟ من خودم مارک iriverدارم یه زمانی مارک خوبی بود ولی الان باید بگردم باشه: ) ادرس بده برات بفرستم: )))))))

نه دیگه جمع کن :)))) همون تحقیق بهترین کادویی ه که بهم می دی.
ولی تحقیق مشتی ها. این خودش به اندازه یه قرن وقت می گیره. یه طوری که من فقط برم پول بدم دیگه به این فکر نکنم اگه اون یکی مدل رو می خریدم آپشناش بهتر بود.

شهرزاد سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 01:13

اووووه اسفندی‌ای؟ چندم؟ کادو چی میخوای؟ :)))

خب در جواب چندم باید بگم که مجموع عبارت زیر را پیدا کنید چون من به همین مفتی روز تولدمو به کسی لو نمی دم:

X = 1 + 1/2 + 1/4 + 1/8+ 1/16 + ...0

در ضمن می تونی به عنوان محقق دوم روی جلد در رابطه با همون تحقیقی که به شن های ساحل دادم مشترک شی.
ای بابا.
اصلا روزم که شد عکس اون چیزی که هفت هشت ماهه تو نخشم رو می ذارم ببینم کدوماتون برام می خرید که این همه کادو کادو می کنید.

شهرزاد سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 02:50

نات اونلی کادو برات نمی‌گیرم با این معادله و فلانی که راه انداختی، بات آلسو اگه دم دستم بودم تا آرنج می‌اومدم تو حلقت پسر گلم. :))))

دلمو خون کردی
و
رفتی.
ولی ما
یه ضرب آرنج رو هم قبول داریم،
هر چه از دوست رسد نکوست.
همونو رد کن بیاد پلیز.
# حلق_ تنگی_دارم

شهرزاد سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 02:51

دم دستم بودی بود اون ضمنا! پیوست به کامنت اسبق‌.

نه دیگه
دم دستم بودم.

آیدا سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 16:17

ولی این مدل جدید وبلاگ نویسیت جالبه!!

و اینکه پیر شدنت پیشاپیش مبارک[تاریخ تولدت رو میدونم اما دلم خواست الان تبریک بگم]:)اون اسکرین شات ٧٧٧٧٧ هم رو کادوی تولدت در نظر بگیر:)

سبک جدیدی ابداع نکردم هنوز، اقتضای یه روز بود فقط،
اون روز اگه اون شکلی نمی شد خودم می مردم! داشتم فایت می کردم خیرات سرم مثلا. کله م خیلی پر بود و خالی نمی شد.

حالا یه اسکرین گرفتیا، بیا بگو تا ک همه بدونن. آدم نباس ریا کار باشه.
ولی انصافا وجدانن کادوی غبغب پر کنی بود،
مرغ دریایی بودم تا یک سال تو غبغبم ماهی ذخیره داشتم با این کاری ک کردی.

و اینکه دیگه هیچی تبریک نمی گیرم تو روز اصلی ش. بفرما. همین چند تایی که قرار بود بگیرم رو سوزوندین.

نارنجی سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 18:30

منم که دیگه خونه نیستم اینجام امکانات ندارم واسه تولدت آهنگ بزنم
همین شفاهی که گفتم قبول کن
یا خودت ایده بده که عملیش کنم :)
اینجا مغز من آکبنده همین که نفس کشیدن رو یادم نرفته خودش کلیه

همینو می پذیرم و مفتخرم و چنان تاج بر فرق سر می گذارم و خیلی مرسی، هر چند تبریک می گم به خودم همه ی تبریکام پیش پیش پرید با این سناریویی که پیش رفت.
این پست قرار بود شرح اسفند باشه، نه تولد من گردن اشکسه.
ولی چه کنم.
ولی کلا تار گرفتی دستت بذار صداشو تو وبلاگ، خیلی باحاله.

شایان سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 19:23 http://florentino.blogsky.com

تبریک بازاره بزار منم تبریک بگم..
تبریک

خب تموم شد.‌آخیییییش

یک فروند ماهی از آب گل آلوده صید شد. ها؟
آخیییییییییش.
مرسی قربونت.

نامبرده سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 20:02

من به شدت دارم خویشتن داری میکنم تبریک نگم :دی
تا اون تویی از زندگیت لذت ببر :))

کدوم تو آقا؟ :)))))

بریز بیرون اون تبریکاتو. نذار زخم شه رو دلت.

آیدا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:00

وقتی میای پست میذاری (اسفففندد)دیگه باید فکر اینجاش رو میکردی..

تولدت هپی باشه اژدهای دم فرفری:)

ای وای واقعا دیگه حس نُنُر بودن دست داد بهم بچه ها.
دارم لوس می شم حسّش می کنم.
حالا تا صبح هی باس بیام بنویسم مرسی؟
ببین من جنبه توجه و اینا ندارم، چند بار چند بار تبریک آخه.
صفرم که برام گرفتی.
چاکرم.
مرسی.
همه چی.

Elsa چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:00

رسماً ۲۱ ساله شدی..
قوی تر شدی..
خیلی خیلی قوی تر...
تبریک میگم برای بیست و یک ساله شدنت.
برای بزرگ تر شدن و قوی تر شدنت...
تو الآن از همه ی مایی که هم سنّت هستیم قوی تر و باتجربه تری :)
زندگی بالأخره یه روزی ، یه جایی رویِ وحشتناکش رو به همه نشون میده..
یکی زودتر یکی دیرتر..
تو از اونایی که انگار زندگی زودتر هوس کرده سر به سرش بذاره..
سخته...ولی تو از پسش برمیای..
قطعاً...
حقیقتا آرزو میکنم روزای رنگی تری پیش روت باشه...

Herzlichen glückwunsch zum Geburtstag!
هِرتْسْلیشِن گلوک وونش تْسْوم گِبورتستاگ ؛)

وای السا ببین من فقط یه بار قابلیت تبریک جذاب نوشتن رو دارم و تقریبا واسه همه ی کسایی که اینجا تبریک گذاشتن یه دور خرجش کردم ولی شما ها همیشه بلدید، عدد صفرم که می گیرید،
خب این کار منو خیلی سخت می کنه مثل یه جور مسابقه شده! باید این زنجیره رو ببریم یه جا. :))))
اذیتم می کنید.
باحال ننویسید دیگه حسّم ته کشیده نمی تونم جبران کنم حال گیری می شه، واس خودتون می گم.
وگرنه ک اینجا خیلی خوش می گذره به لوس کردن من ادامه بدید.
لطف داری دیگه مرسییی.
و ترنسلیت کن دیگه کبری یازده!

شن های ساحل چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:12

خب دوباره تولدت خیلی مبارک
اینم تبریک روز تولدت:))))
راستی یادم نمی اد گفته باشی چه زمانی از روز بدنیا اومدی صبح ظهر عصر شب؟:)...من ظهر بدنیا اومدم ساعت یازده برای ناهار به موقع رسیدم
و برای ضیط صدا چقدر میخوای خرج کنی؟
بهترین مارک سونی که تا یک میلیون بیشتر هم داره
حالابازم بیشتر میگردم

وای چقدر تبریک. دیگه اینو دیدم خنده م گرفت. :))))
هفته و ماهگرد و چلّه و اینا هم اگه می خواهید بگیرید واسه تولدم ها! پایه ام!

خودم یادم نیست، ولی فکر کنم گفتم که این دوستمون می دونه. کلّه سحر. پنج رو به شیش اینا گویا. ولی توصیفت واسه زمان تولد خودت باحال بود برای بار دوم خندیدم.

ضبط صدا هم بستگی داره تا چه قدر بتونم بکشم بیرون. واسه گفتم فعلا خیلی وابسته به قیمت نیست دوست داشتم یه دیدگاه اجمالی دستم بیاد چون خودم اصلا سرچ نزدم تا حالا واسش، ولی دیگه فکر نکنم بیشتر از پونصد بتونم بزنم از بانک. همون پر پر پونصد.
شایدم رفتم کار پیدا کردم تا موقعی که خواستم بخرمش.
فکر نکنم خیلی گرون باشه! هست؟ (بگو نیست بگو نیست بگو نیست.)

نامبرده چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:20

تو شیکم مامانت :)))))))
اینطور که من یادمه ساعت ۶-۵صبح دنیا اومدی،
پس هنوز پیشاپیش محسوب میشه.
ولی مبارک دیگه :)))
با کلی آرزوهای خوب خوب.
فرای دمت بیشتر شه الهی.
برث دی‌‌ت هپی مپی اژدهاعه.

بعله. حدس می زدم خواستم مطمئن شم.
ولی دیر تبریک گفتی دیگه من تصمیمم رو گرفتم. (بند ناف را مثل تسبیح دور انگشتانش می گرداند.)

فر بیشتر نمی خوام بسه دیگه، حوصله ی این ژل های مخصوص دم های فر رو ندارم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 00:21

حسه ننر بودن نه حس ننر بودن؛))و اینکه موردی نداره به هرحال از ویژگی های بارز اسفندیا لوس بودنشونه:))

بازم تولدت مبارک باشه اژی:دییییی یه کاری میکنم تا نسبت به تبریک الژی بگیری

تصحیح شد و مرسی،
یعنی از تو کامنت هیجان زده ی منم غلط بکش بیرون خب؟

و نه تکذیب می کنم. من اصلا موافق این چیزایی که پشت بند ماه تولد می گن نیستم. صرفا خیلی اتفاقی اسفند به دنیا اومدم و خیلی اتفاقی تر احساساتم در یک سمت و سو هایی قلمبه شده و دل پمبه ایم که هیچ ربطی به ماه تولدم نداره.

لوسم نیستم، اینجا فقط احساسمو یکم بیشتر بروز می دم این طور به نظر می آد. خودم گاهی حالم به هم می خوره از این حجم از لوسی که پرده گشایی می کنم بعضا می گم آخی نیگا بیچاره ها چی رو باید بخونن!

من طاقتم بالاست. تا بیست و یک نشه اصلا اینگاری تبریک نگفتی. :)))) منتطریم. ویتینگ.

Shayan چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 01:08 http://Www.florentino.blogsky.com

واااای کیلگ دوست **خلتر از خودم....باز بهت تبریک میگم ۲۱ سالگیت را...
وااای چه حس خوبی داره این سن
واییی من چقد خوشحالم که تو هم ۲۱ ساله شدی (دروغ میگوید به کفشش است)

وایییی چقد خوشحالم که گند زدی به همه چی و اون برنامه که ریخته بودم برات به فنا دادی |:/

من اصلا حتّی پست تولد نذاشتم. خیلی نامردید همه تون. خب اگه می دونستم پست تولده، یه زری می زدم تو این پست آخریه!
بعد جالبه برام! دو تا دو تا! نفری دو تا و بعضا سه تا دارید تبریک می گید.
کجای دلم بذارم آخه هی تکثیر می شن مثل باکتری. :))))
خوش هم ندارم کلا برنامه بریزن برام. برنامه ریزنده هستم گاها چون حال می ده ولی. همون بهتر با هر عملی که بوده گند زدم بش. جدّی می گما! ته دلمه. یهو این همه توجّه که می بینم عصبی می شم می خوام فرار کنم از دست کل دنیا.
بابا من دارم چپ و راست اکثرا زیر پست این بچه هایی که یه بغل تبریک تولد می گیرن تو اینستا عق می زنم. هی به خودم می گم... عح. ببین. چه خُنُک. چه لوس. چه مسخره. عنش درومد. حالم به هم خورد. الآن اینجا یه چیزی شده بد تر از اونا!
برنامه تم بخوره تو سرت. صد بار بهت گفتم از رو زندگی جانوری من تقلید نمی کنی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 01:10

تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مباررررررک

خداوندگار تو کی هستی دیگه. :))))
خوشم نمی آد خیلی تبریک زیاد شد گه گیجه گرفتم کی به کیه الآن فقط دارم جواب می دم تموم شه،
بسّه دیگه تولد تموم.
چراغ خاموش.

مرسی...
مررسی...
مرررررررسی...
مرررررررررررررررسی بوکوپ...

Shayan چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 01:11 http://Www.florentino.blogsky.com

ببین راستی من هیچ ذهنیتی از دمِ فرفری ندارم...
چه شکلیه ؟؟

بارز ترین ویژگی ش اینه ک صبا بیگودی می پیچه به دمش، به چش تلخ نشه.

سایر ویژگی های این موجود افسانه ای: عموما یبس. یخ. چشم های بی احساس. لال. خیره شونده به گوشه هایی که کسی خیره نمی شه. تمایل شدید به فرار.
آهان اینو خودم تازه کشف کردم. چشماش لوچه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 01:45

خب خوشحالم که حالت رو بهم زدم:)))
و به مناسبت اینکه این کامنت میشه بیست و یکمین کامنت این پست بذا به بار دیگه بهت تولدت رو تبریک بگم:)))))

ای بابا همه تون دیوانه شدید.
تموم شده س. شک نکن یه درصد.

ولی این یکی آخری واقعا به جا بود. این عدد توجهی که لایقش بود رو دریافت کرد. خرسندم.

شایان چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 08:02 http://florentino.blogsky.com

حالا هر کی ندونه میگه قرار بود روز تولدش چش بسته ببریمش رستوران بعد شامم بهش از اون ماشین زرد گرونا کادو بدین :))))

یعنی می گی سفارش منو بدم الآن؟
یه جا سوئیچی جدیدم خریدم واسه مزدا تری زرد قناریه.

شایان چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 11:17 http://florentino.blogsky.com

یعنی تو رویا هم نمیتونیم توهم بزنیم..

مزدا تری زرد قناری؟؟
من از اون ماشین زرد دو درا که کاپوتشون پهنه بعد وقتی گاز میدن صدا غررررش ببر گواتمالایی میدن و شبیه کوسه ن منظورم بود...
یکم سطح توهم ت ببر بالا حاجی

این ماشین یکی از استادامون بود تو دبیرستان. سوژه بود رسما از ترسش می برد ده تا کوچه پایین تر پارک می کرد باز بچه ها می رفتن باش عکس می گرفتن سر کلاس اذیتش می کردن. :)))
دقیقا زرد قناری.
وگرنه که فک کنم اینجا تنها وبلاگی ه که توهمات بی حد و مرز کاملا پذیرفته می شه و پیگرد قانونی نداره.

Elsa چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 12:20

معنیش همون HBD خودمونه :)

اووو ایول، دانکه دانکه.

شن های ساحل چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 16:19

کیلگ منظور شایان مثلا شورلت کامارو زرد کوپه هست: ))))
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQuHvMfPDGO6MNKBf3dYQWqk3ezwfd5Yt7ePlFVjxTMTOp577P6Vg

آقا برو اینا چیه،
خیلی لوسن.
من یه چیزی می خوام قدرت از سر روش بباره.
تانکی جیپی پرشیایی چیزی.
تریلی هم... اکیه. می تونم بش عادت کنم.

شایان چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 18:42 http://florentino.blogsky.com

@شن ها
آره دمت گرم همین بود...ایوووول!!

کیلگ داداش ما خانوادگی تو کار این قدرتی هاییم. تابستون بیا ببرم سوال لودرت کنم جیگرت حال بیاد...!

ایول آره، می خوام. قبوله.
تا حالا سوار نشدم.
تراکتورم دارین؟ چون اونم دوست دارم.
ماشین برداشت رو هم خیلی دیگه احساس دارم واسش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد