Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سفید


نظرات 14 + ارسال نظر
شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:25

صفحه اخر سفید شد

هورااااا
قشنگه نه؟

نامبرده دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:30

پست جذابی بود.
به وبلاگ منم سر بزن دوست عزیز :دی

وبلاگتو بده بهم خب دوست عزیز

نامبرده دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:40

:دی
از این حرکتای نمکینِ لوس بود فقط.

من شوخی موخی حالیم نمی شه.
طرف گفته بهش سر بزنم.
کیلگ نیستم اگه سر نزنم.
شاید آخرین حرفاش بود تو چی می دونی.

ولی ایول. از ضریب آموزش پذیریت راضیم.

هندل من بی هندلیست دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:51

کامنت نامبرده رو که دیدم یاد پارسال افتادم که یه همچین کامنتی این گذاشتم و تو هم خیلییی جدی گرفته بودی:)))))الانم که یادش می افتم خنده ام میگیره

توضیحات بیشتر.
یادم نمی آد متاسفانه...

نامبرده دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:53

هر کدوم از این پست سفیدا شبیه یه خونه خالیه.
شیطونه میگه بریزیم هر کدوم یکی رو تصاحب کنیم :دی

اتفاقا می خواستم پیشنهاد بدم خودم اینو،
چه مسیر فکری مشابهی... :)))
بریزید بگیرید.
هر کدومش مال یکی تون.
کم اومد بگید ایجاد کنم باز.
فول امکانات اکازیون.

هندل من بی هندلیست دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:59

دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 02:36
تبریک میگم وبلاگ زیبایی دارید.موافق تبادل لینک هستید؟با چه اسمی لینکتون کنم؟!؟
پاسخ:
مهرزاد این تویی؟ پستش که از پست های قدیمی خودته ولی چه خبره اینجا؟ یعنی این قدر شیک وب کپی می کنن یا پاره آجر خورده تو سرت؟ :| خب معلومه که تو نیستی.

اینو ولش کن اصن،
من پشمام از ضریب حافظه ی تو می ریزه هی.
ناموسا جایی اینا رو سیو نمی کنی؟ بداهه می آی اینا رو؟

شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 14:13

من اول اینجا کامنت گذاشتم این خونه برای خودمه: )
متری چند حساب میکنی مشتری شیم؟
فردا بیا املاک مبایعه نامه بنویسیم:)))))اره خیلی قشنگ کاملا اسپرته

نامبرده دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 14:31

@شن های ساحل

اینجا دیگه ملک تجاری شده بیشتر :))
ولی اگه انتخاب آخرت باشه، مهمون نوازیِ بیش از اندازه‌‌‌ت رو میرسونه.
دیگه ببخشید ما هی مزاحمت ایجاد میکنیم براتون.

شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 15:14

@نامبرده

باید ببینیم فروشنده راضی از ملکش استفاده مسکونی بشه؟:)))
اصلا اینجا پتانسیل پارتی گرفتن داره
من با ملک تجاری مشکلی ندارم قبلا هم توی ملک تجاری زندگی کردم
اختیار دارین زحمت نیست رحمته خوشحال میشم: )))))

شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 21:02

کلیگ چطوری؟

احساس خاصی ندارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 22:06

کجا سیو کنم مثلا؟!!؟باباجان هنوز یه سال هم نگذشته..بعدم یادم بود که تو پست ثابتت این رو نوشتم..الکی نذار پشمات بریزن...

خب من خودم سیو می کنم متن های مورد علاقه م رو. گفتم شاید تو هم اینجور باشی.
و با وجودی که سیو می کنم بازم این حجم از حافظه ی تو رو ندارم.
علی ای حال پشم ریخته رو دیگه نمی شه جمع کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 22:23

شاید چون وبلاگایی که میخونی زیادن...

آره این واقعا یه دردیه.
گاهی جلو خودم رو می گیرم نیام پست بذارم کدومتون گفته بود اگه یه مداد رو بکاریم ستاره سبز می شه از جاش؟
بعد فرض کن با دوستای واقعی هم قاطی می کنم حرفاتونو.
بعد از اون ور با شخصیت کتاب ها و داستان ها هم اون دو تا گروه رو قاطی می کنم.
وضع شخمی ایه.

شن های ساحل چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 07:19

یعنی الان یک ساعت بدنیا اومدی اخی کوچولوی گوگولی: )))))

انگشت به دهان می مکد.

شن های ساحل چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 16:21

میگم که نمبخوای یه پست بنویسی امروز تقدیر و تشکر کنی از خودت که همت کردی بدنیا اومدی یا مثلا 21 سالگی چه حسی داره یا کلا تولدم مبارک؟

عه تو عم داری از پست سفید استفاده می کنی؟ :)))
اممم.
فعلا ک تبریکامو فول و کامل گرفتم پا یه پست دیگه. :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد