Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سفید


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 18:29

کیلگ تو که تا الان وبلاگ زیاد داشتی ایا هیچ کدوم از وبلاگات رو وردپرس بوده؟!اگر بوده بنظرت بلاگ اسکای بهتره یا وردپرس؟!

والا من خیلی وارد نیستم تو این مورد چون صرفا وبلاگ نوشتم زرت زرت ولی تخصصی نداشتم سرگرمی بوده فقط،
نظر خودمو بخوای می گم معلومه که ورد پرس.
ورد پرس رو خیلی تخصصی می شه باهاش کار کرد. خیلی ابزار داره که دستتو باز می ذاره.
واسه یه وبلاگ نویسه که مثلا توانایی برنامه نویسی ش هم تا حد خوبی خفنه.
کلا ابزار تخصصی وبلاگ نویسی ه من خیلی ازش تعریف شنیدم دستت بازه تو همه چی و یه سیستم جهانی ه. مثل این بلاگفا و اسکای و اینا نیست فقط پارسی زبان باشن. واسه همین قابل اطمینان تر هم هست.
کلا تو نظرم اینایی که با ورد پرس می نویسند خیلی شاخ اند.

ولی من که نداشتم نه،
با توجه به زمینه ی ذهنی م نوشتم.
اینایی که تحت ورد پرسه همش واسه ایران فیلتره الآن.

[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 21:59

اره الان که یکم باهاش کار میکنم میبینم خ خفنه:)))
ولی به طرز احمقانه ای از بلاگ اسکای خوشم میاد:/اصن این (اسکای)ش حسابی منو پایبند خودش کرده...

ای وای یه چیزی کشف کردم!
تو هم داری از پست سفیدت استفاده می کنی. :))))

ببین بلاگ اسکای حرف نداره کارش. بین بلاگفا بیان اسکای پرشین بلاگ و اون یکی میهن یا هرچی که هست قطعا بهت می گم بلاگ اسکای شک نکن یه درصد.
اسمش هم واقعا زیباست موافقم.

ولی ورد پرس رو بیا توضیح بده هر وقت فرصت داشتی که آشنا بشم. خیلی جالب شد. مگه فیلتر نیست؟

[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 23:34

اره اما فیلتر شکن هم هست خب؛)
حالا خیلی ب من امیدوار نباش کلا روحیه ی ماجراجویانه ندارم و ترجیح میدم یکی باشه که بیاد برام توضیح بده تا اینکه خودم برم دنیال سر در اوردن از چیزی...(تقریبا دو هفته اس که به جامعه ی وردپرس پیوستم ولی اصن حس گشتن سوراخ سمبه هاش رو ندارم)
ولی خب اینکه اپ داره،خیلی راحت تر میشه عکس و فیلم گذاشت و اینکه میشه فضاش رو خ شخصی تر کنی برای من جالبه...
جدی تو بیا ورد پرس ...اصن به این سرویسای ایرانی نمیشه اعتماد کرد،پس فردا بلاگ اسکای هم ب درد پرشین بلاگ گرفتار میشه و هیچ معلوم نیست اون موقع چ بلایی سر وبلاگ ت بیاد..بنظر میرسه وبلاگت رو هم خ دوست داشته باشی و پستات برات ارزش داشته باشن..

پرشین چیزیش نشده که اخیرا، همین عوض شدن محیطشو می گی؟

خب من دارم واسه ایرانی جماعت می نویسم. ترجیحم اینه که فیل نباشم و آزاد تر باشه محتوایی که دارم تولید می کنم. خصوصا واسه کشور بسته ای مثل ایران.
بعد از طرفی دقیقا با همین فاکتور که نرم افزار می خواد وردپرس خیلی مشکل دارم.

ولی آره، اصلا حالم گرفته شد به خاطر همین کامنت رفتم یه دور قوانین اسکای رو خوندم تا حالا نخونده بودم، اصلا... داغون... شدم.
خیلی ناراحتم.
هیچ جا نیست.
هیچ جا نیست آدم واسه دل خودش بتونه بنویسه، خیالش راحت باشه لو نمی ره، کسی نمی آد سراغش و قضاوتم نشه. خیلی بد شد حالم اصلا. نوشته ما اگه بخواییم همه چی تونو می ریزیم رو آب حرفم نباشه. تحویلتون می دیم حرفم نباشه. حذفتون می کنیم حرفم نباشه. البته چرته و کسی توجهی نمی کنه ولی عملا چون اینا رو قبول کردیم موقع ساخت اکانت... تصورشم حالمو می گیره. یه روز لاگین کنی، همه چیتو پاک کردن باشن. یه روز پلیس بریزه خونه ت، بگه ما تو رو به خاطر چیزایی که نوشتی می گیریم. حس می کنم پشتم خالی شده اصلا.
من کجا درد و مرضامو بنویسم؟

راستی آیدا مگه تو نگفتی این اس هشت پلاس رو گشتی و گلد داره؟ چرا من پیدا نمی کنم؟ همون میپل گلد رو داره فقط که خودم گفتم اولش.

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 01:11

اره...مثل اینکه همون موقع برای یه سری از وبلاگا مشکل پیش اومده یه سریا مطالبشون پریده یه سری هم وبلاگشون حذف شده..

تو همون کامنته یه لینک گذاشته بودم...
کلا سایتای ایرانی نمی نویسن میپل گلد و می نویسن گلد..
http://www.gsm.ir/item/mobile/show/27077/موبایل-Samsung-Galaxy-S8+/
حالا چرا گیر دادی ب رنگش؟!؟تو که میخوای بفروشیش؛)

عح چه داغون.
برم بشینم بک آپ بگیرم پس.

گیر ندادم به رنگش، داشتم سرسری ویژگی هاشو می خوندم اینم دیدم گفتم ازت بپرسم مطمئن شم.

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 01:29

بعد جدی الان برای من سوال پیش اوند که گلد و میپل گلد چ فرقی دارن؟!!:/

خوب اسمش فرق می کنه،
میپل یه میوه نیست یا یه همچین چیزی؟ لابد گلدش به رنگ اون میوه می زنه.
چون من با توجه به چیزی که گفتی فک کردم الآن گلد جداس، میپل گلد جداس.
این کلا اداشه واسه فروش ازین ژانگولرا می زنن، به سیاهشم مثلا می گن میدنایت بلک! سیاه نصفه شبی. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد