Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

برو بابا من تازه خوشم اومده.

امروز ابواب جدیدی از بلاگ نویسی به رویم گشوده شد. 

فک کنم ازین به بعد باید دست و پامو ببندین به تخت که پست نذارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاقوت دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:51

فک نکنم امشب خوابت ببره :(....

بابا یاقوت من بخوام بخوابم هم شما یه جور می کنید حس کنم خوابیدن زشته به عنوان مادر عروس.
اخ ببخشید چی گفتم؟
به عنوان دوست متوفی.
اتفاقا خوابم می آد. :دیییییی

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:08

از پریز کشیده شدی؟!
و اینکه تو اون پست پنبه ات مسئول رو نوشتی محصول:)))

یکم دیگه! دل قوی دار سحر نزدیک است.

آقااااااا. مرسی جدا درست شد.
من فکر کنم آفازی ورنیکه هم دارم کشف نکرده بودم تا الآن.
اینایی که چرت و پرت به کار می برن جا کلمه های مورد نظرشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد