Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اصحاب کهفه؟

بچّه ها آخر الزّمانی چیزی شده؟ انقلاب می خواد بشه؟ سنگ کیمیایی چیزی کشف شده؟

طاقتشو دارم بگین...


شماردم.

شیش تا! شیش تا از وبلاگایی ک می خوندم تو همین چند روزی ک دل و دماغ فعّالیت نداشتم، جمع کردن رفتن.

و نه هر وبلاگی ها! ازین وبلاگایی ک آدرسشونو حفظی.

خب این دیگه خیلی آفرین داره واقعا.

آذوقه واس منم جمع کنیداااا. خواننده ثابت هر شیش تاتون بودم.

حالا در حالت عادی خر هم پر نمی زنه تو وبلاگا رسما دارم برا خودم آزادانه جولان می دم و یورتمه می رم تو وبلاگ همه شون... بعد تو همین سه چار روز...!


# شایدم باکتری "وبلاگیمیون دی اَکتیویکا" اپیدمی شده بین بلاگر های جوان. چی بگم...


ولی با این حال دستم اومد ک namer یا نام گذار خوبی می شم واقعا. اسم  بیماری تونو خوش کشف کردم. :))) 

   از بچگی هم کلا حال می کردم با این عملیات نام گذاری. رو حیوونا، رو آدما، رو اشیا، رو اماکن، رو وسایلم حتّی. خیلی از دوستامم با اسم های اختراعی خودم صدا می زنم کلا. اگه نزدیک باشن تو روی خودشونم می گم اسمشونو ک بدونن. نباشن ک هیچ. حتّی می تونم معروفشون کنم با اون اسم بین بقیه ی اعضای اجتماع، طوری ک خودشونم نفهمن چی شد. مثل یه عملیات لقب گذاریه. الآن مثلا دو تا از دوستای دبیرستانم هنوزم تو آیدی  هاشون لقبی رو یدک می کشن ک من براشون اختراع کردم موسم نوجوانی. ها ها و شایدم هیچ وقت یادشون نیاد. 


اصلا شما فهمیدید اون بالایی رو از خودم در آوردم و واقعا اسم باکتری نیست؟ :))) خب احتمالا فهمیدید ولی اگه بین اسم چند تا باکتری و انگل دیگه می نداختمش مثل یرسینیا انترکولیتیکا و آنتاموبا کلای و دی آنتاموبا فراژیلیس و اینا، احتمال فهمیدنتون کم تر می شد.


   این مرض نام گذاری از نظر محقق ها، اون قدر ها هم داغون نیست راستش. تو اینترنت یا حالا اینستاگرام بود می خوندم، گفته بود اینایی ک تا هر چی دم دستشون می آد اسم اختراعی خودشون رو می ندازن روش، یعنی آدمای به شدّت راحتی هستن و باهاتون احساس صمیمیت می کنن ک روتون اسم می ذارن، ناراحت نشید اینا دوست واقعی تونن. حالا نمی دونم صحّت داشت یا نه ولی وقتی خوندمش دیگه احساسات غریب و فلان نداشتم نسبت به این ویژگی م ک عح چرا من باید مثل آنشرلی اینقد لوس و خنک و خیال باف باشم وقتی خوشم نمی آد. برگشتم به خودم نگاه کردم دیدم واقعا تعداد خیلی کمی هستن ک تو ذهنم اسم جایگزین نداشته باشن و به خودم گفتم اوووه چه خفن، پس من آدم به شدّت صمیمی شونده ای هستم با حداقل نصف کل جهان و کیف کردم با خودم. ؛)


خب از موضوع منحرف نشم،

خلاصه به حرفمون ک گوش نمی دید بلاگرا، ولی حداقل آرشیو نپرونید عزیزانم. یه کاری نکنید حس کنیم کلا وجود نداشتید و توهم زده بودیم این همه مدّت. آدم حالش گرفته می شه دیگه؛ حس می کنه تو بیمارستان روان بستری بوده همه رو از خودش ساخته مثن!


پاره کردم خودمو به آدما بگم شازده کوچولو رو بیشتر و با دقّت تر بخونید چون بچّه بازی نیس و صرفا واسه لذّت بردن ننوشته ش طرف. ولی نمود نداره. نچ، کو؟ نمی بینم. تهش دیگه طرفم خیلی عمیق باشه،تو اینستاگرامش چند تا "گلم، گلم" می کنه و می ره پی کارش.

یکم نمود بدید به اون کتاب، آدما.


«روباه: انسان‌ها این حقیقت را فراموش کرده‌اند، اما تو نباید فراموشش کنی. تو تا زنده‌ای نسبت به چیزی که اهلی کرده‌ای مسئولی!»


لازم باشه بازم می آم این تک جمله رو نشر می دم. شده صد بار! شوخی ک نداریم. شهریار کوچولوعه، می فهمی؟

نظرات 12 + ارسال نظر
مرد پاییزی یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:20 http://unheardarias.blogsky.com/

خوشبختانه من ناگیرایی دارم به این باکتری

آره، در جریانم اینو. :)))))
باکتری اختصاصی نادر تو اسمش "یه شبه بزنم اسم وبلاگمو عوض کنم به هیشکی هم ندم" ه.
"نایتینِلّا محوُلیتیکُم."

# من خودم هم ناگیرایی ه رو دارم ولی هرچی هم بشه، دلم نمی آد وژدانا. حداقل بخوام برم هم آرشیو رو ول می کنم به امون خدا بمونه.

شایان یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:20 http://florentino.blogsky.com

منم برم هفت تا شه عددش قشنگ شه؟


لینکای منو بگردی قشنگ قبرستون شده. همه رفتن :||

غلط کردی اولا ک آدمش نیستی،
دوما قرار باشه یکی شیشو هفتش کنه خودمم. :-"

شایان یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:39 http://florentino.blogsky.com

رو قوتی سر وه کول مه نازارا بیته :/

خب راحت شدم. مرسی!

بمیر بمیر آینه آینه هرچی ک گفتی.
بت گفته بودم من لری خس نمی فهمم. می آی لُریش می کنی؟

سیب!
سیبو هیشکی نمیفهمه، حالا برو حال کن با اونایی ک نوشتی. ها ها.

رضا یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 16:12

انسان کامل در جهان مدرن

انسان کامل در عرفان اسلامی ھمواره به لحاظ ماھیت باطنی و معنوی تعریف شده است و تقریباً ھیچ

نشان و آدرس بیرونی ندارد که انسان کامل اصولاً در جامعه به لحاظ اقتصادی و اجتماعی چگونه زیستی

دارد.

انسان کامل انسانی است که در ھستی نقد ، غنوده و آسوده و راضی است . انسان کامل مظھر احدیت

در میان مردم است پس یگانه و تک رو است . و نیز مظھر بی نیازی حق است بنابراین از منظر اقتصادی

انسانی کاملاً فقیر است . و از قلمرو بستگی ھای تاریخی و نژادی خارج است پس تنھاست. و بی نیاز از

آینده و آتیه پرستی است لذا پیرو ھیچ ایدئولوژی و حزب و گروه آرمانگرا نیست زیرا خودکفاست و راضی

به ھستی خویش است . و در مرحله آخر بی ھمتاست و لذا انگشت نما و یگانه و غیر قابل تقلید است

ھمانطور که تقلید ھیچ چیزی و کسی را ھم نمی کند. و در عین حال در قلمرو معرفت با کل جھان و

جھانیان در صلح است و با کسی جدالی ندارد و لذا در جمع است و منشأ صلح و محبت عامه میباشد

و حلال مشکلات و حامی ھر کسی که بخواھد از یوغ ستم و بندگی رھا شود.

بنابراین انسان کامل در جامعه مدرن مثل موجودی مابعد از تاریخ است که در تاریخ جامانده است و لذا

تاریخ را زیر نظر دارد و عواقب جامعه بشری و ھر حرکت اجتماعی را می بیند. و لذا در میان مردم به

لحاظی آدم بدشگونی تلقی می شود. انسان کامل بدلیل صفات مذکورش انسانی فوق علمی و ماورای

تکنولوژی و خارج از گود اقتصاد و سیاست ودموکراسی و ھنر و ایدئولوژیھاست . انسان کامل ھمان

انسان آرمانی است که واقع گردیده است.و لذا مورد بخل و انکار و عداوت عامه مردم نیز می باشد.



از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد سوم ص 87

یاد خودم افتادم به وللّه.
کامپیلیت هومو ساپینس.
یکم دیگه امید بدی، قشنگ شسته برده همه چی رو.

شایان یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 16:17 http://florentino.blogsky.com

من یکم فحش دادما...شستیم :/

رو=برو بابا
قوتی سر=کسی که کله ی وی شبیه قوطی است
وه کول مه=بر روی دوش من
نازار=عزیز
بیته=شدی
.
.

عه تف واقعا، ترجمه ی کلمه به کلمه ش رو هم نمی فهمم حتّی.
یعنی چی بر روی دوش من عزیز شدی؟ :))))
سیب معنی های فراوان داره، به تناسب موضوع می شه بهش دست یازید. فحش نرم و لطیف می تونه باشه، فحش کاف دارم می تونه باشه. به تناسب موضوع خودش اسمارته آینه می کنه.

شایان یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 18:12 http://florentino.blogsky.com

هر چی فک میکنم پرشین ورد نداره...اگه پیدا کردم میگم بهت.


یه سمینار بزار واسمون در مورد کاربرد سیب...جالب بود

خماری خوبی بود. :-"
به هر حال استیل ویتینگ... (و ضرب گرفتن روی سطح صاف با انگشت)
نذار دیگه بگم مربای سیب یا همچین چیزی.

نارنجی یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 18:57

اهم اهم
نارنجی ترنسلیت تقدیم می کند
شنیدی میگن مثلا طرف تا دو روز پیش فلان طور بود الان بالا سر من آدم شده
این که شایان گفت هم یه چیزی تو همون مایه هاست

@شایان
شامی سر شنیده بودم اما قوطی سر رو اولین بار بود :/

تشکّرات، درک کردم الآن کاملا.
همینیه ک می گیم از صدقه سر من آدم شده طرف. :))))
قوتی سر رو فکر کنم اختصاصی خودم اختراع کرده باشه شاید، ولی خب با توجّه به ترنسلیشن جدید، فهمیدم ک مربای سیب هم واسش کافی نیست. آب سیب. نچ نچ. کمپوت سیب اصن. بی وجدانیه طرف. آقا با توجه به اینکه احتمال فحش بک دادنش زیاده یه مدّت همین ورا برو و بیا ک مترجم نیاز داشتم تا داغه بتونم جوابشو بدم. قربانت. ستاره بچینی...

شایان یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 21:31 http://florentino.blogsky.com

@نارنجی ترنسلیت
خودمم بلد بودم این جوری ترنسلیت کنم..گفتم یه جور بگم فحش نده که قشنگ فهموندی بهش فحش دونش خالی کرد روم !

نارنجی یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 22:17

@شایان
خب تو گفتی اگه پیدا کردم بهت میگم فک کردم واقعا میخوای بگی
چه بدونم میخواستی نارو بزنی

باشه عاقا من اصلا دیگه ترنسلیت نمیکنم
هر چقدر میخواین به تخلیه فحش دونتون بپردازین
مرسی عح

آقا تکلیفمونو مشخّص کن همین حالا،
تو طرف منی یا طرف این فحّاش .....؟
من دارم بهت می گم ترنسلیتورم باشی خوشال می شم.

نارنجی یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 22:45

منو وارد دعواهای وبلاگی تون نکنین لدفا
اینور صفحه به اندازه کافی برزخ هست
من فقط یه ترنسلیت ریز اومدم ببین چه داستانی شدا
دیگه خودتون بشینین سنگاتونو با هم وا بکنین
دوست باشین باهم
دعوام نکنین

خب ولی این حرکت کنار کشیدنت الآن بی طرفانه نیست هرچند قراره باشه، به نفع فلوره!
من صلح جو ترین اژدهای بلاگ اسکایم، مطمئن باش از نظر دوستی و اینا. پا رو دم فرفری م نذاره فقط.

شایان دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 00:08 http://florentino.blogsky.com

فحّاش منم یا تو مارمالادِ سیب؟؟؟؟

دست دراز کردی نکردیا سمت فحش های سفارشی شده ی من...

نامبرده سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 00:30

و "اگه آدم گذاشت اهلیش کنن بفهمی نفهمی خودش رو به این خطر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه" ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد