Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تندیس

دارم فکر می کنم با توجّه به اینکه در یک چهارم پایانی سال قرار داریم،

تندیس گند ترین ماه سال،

گند ترین هفته ی سال،

و گند ترین روز و شب سال رو،

به خاطر روزی که گذشت به ترتیب اهدا کنم به روز و شب  گذشته در دی ماه نود و شیش ک خدا رو شکر تقویمم ندارم بدونم چندمه تاریخشو از تو منوی اون زیر خودتون ببینید یدونه منها کنید روش.

والّا من از بچگی سر هر چی می شد هی بهم می گفتن بیخ بابا تو یکم حسّاسی (این لفظ "یکم" رو هم با یه مهارت خاصّی می ندازن تو جمله شون ک حالا رو همین هم حساسیت پیدا نکنم و دلخور شم)، 

الآنم چند روزیه دست رفته رو جای حسّاسم :))) ،

هیچ گهی هم نمی تونم بخورم جز اینکه مثلا دیشب خوابیدم به امید اینکه حالم خوش شه یادم بره،

الآن از خواب پریدم و با فاصله ی دو دیقه از بیدار شدنم دوباره این قلب لعنتی م داره آچمز می شه. (آچمز اصطلاحی ست در شطرنج می دونستین؟)


والّا روش دفاعی جدیدم هم در برابر بدبختی هام،

فقط همینه ک گند ترین های دورانی رو  ک بهم گذشته رو می آرم جلو چشمام ک مطمئن شم دیگه هیچی ازون بدتر نمی شه و با خیال راحت بی خیال باشم.(پارادوکسو حال کردی جون من؟ با خیالِ راحت بی خیال.)

تو سیزده  چارده سالگی م این خوب جواب نمی داد. مثلا مرگ رو از نزدیک لمس نکرده بودم هنوز. ولی دیگه فکر کنم تا الآن که قدر انگشتای دست و پام از خدا عمر گرفتم، (وااااااو اینو جدّا همین الآن کشفش کردم! امسال آخرین سالیه ک می شه به کمک انگشتای دست و پام، سنّم رو نشون بدم. یوهوووو! دو تا دست و دو تا پا! هاها.) همه ی مدل های دانه های شکلاتی طور برتی بات رو یکی یه بار انداختم زیر زبونم و دیگه خیلی به طعم چیزی ک قراره از توی کلاه جادوگری بیاد بیرون واسم، اهمیت نمی دم.

ترازوم این شکلیه ک مثلا از خودم می پرسم اگه می گفتن این اتّفاق بیفته ولی مثلا عموت زنده می شه، کدومو انتخاب می کردی و خب بعدش به نتیجه می رسونم خودمو.


اینو هی با اتّفاق های مختلف قیاس می کنم تا بالاخره بره تو لیست و در جای دردناک خودش قرار بگیره و دسته بندی شه. حالا نمی دونم فکر نکنم بازدید کننده ی روشنی ک به این اصطلاح آشنا باشه داشته باشم حوصله ی توضیح هم ندارم واقعیتش، ولی آره خب یه بابِل سورت تمام عیاره از اُی n.

گاه با خودم می گم بابا من در برهه ای از زمان مسائلی رو رها کردم و بی خیال شدم، درد دوری از آدم هایی رو چشیدم مثلا، ک دیگه به قول بنی "می خواد چی بشه؟" واقعا؟ :دی


ولی هنوز به نتیجه نرسیدم که چرا سر این یکی بدنم داره همچین واکنش های بدیع و خیره کننده ای نشون می ده از خودش، کما اینکه مغزم قبول کرده  اکی این از نظر شدّت  اصلا در حدش نیست.

والا حقیقتش دیگه هیچ نمی دونم، حالم از خودم به هم می خوره. رد خور نداره.

چی کنیم؟ بریم قرص بخوریم موتاد شیم؟ 

حالا اون وبلاگم زرت زرت رفرش نکنید تا به هفتاد و هفت هزار و هفتصد و هفتاد و هفت نرسه فعلا حالا حالا ها ک اصلا رو مودش نیستم. نفری یک بازدید حق دارید انجام بدید. دیگه خیلی درگیر و عاشقمید اون باکس نظراتو باز بذارین هی رفرش کنید. :)))

نظرات 11 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 09:18 http://florentino.blogsky.com

قشنگ مشخصه شیش صبح بوده و حالت هم خوش نبوده...بخواب باع باع

یه آس دارم از عدد ۷ هر وقت بحث داغ بود رو میکنم :)

نمی خوای رو کنی؟ عدده ک رفت... :-"

هماوب چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 11:26 http://homaweb.co

طراحی سایت ارزان

خواهشمندم مقاله را کامل و تا پایان بخوانید.

شرکت هماوب، یک از فعال ترین شرکته های طراحی سایت در کرج که هدف بلند مدت این مجموعه این است که هر کسب و کاری یک سایت داشته باشد و برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آن استفاده نماید و هر شخص حقیقی و حقوقی حتی با کمترین بودجه تبلیغاتی هم بتوانید طراحی سایت کرج را انجام دهد و از ساختن وبلاگ برایش راحتتر باشد. البته استفاده از سایت کاری ساده نیست اما قابل آموزش می باشد و هر شخصی با حداقل دانش اینترنتی از نرم افزار سایت ساز هماوب میتواند استفاده کند و سایتی بینظیر طراحی کند.

حال این موضوع قابل توضیح است که هماوب چگونه میخواهد به این هدف بزرگ خویش که هر کسب و کار یک سایت برسد. یکی از اقداماتی که این مجموعه برای همگان آنرا قابل اراپه می داند و برای هر کسی در هر مقام و جایگاهی پایه ابتدایی طراحی سایت را اراپه می دهد و به یاری و کمک این افراد می پردازد. البته طراحی سایت های حرفه ای تخصص ماست و احتمال زیاد وجود دارد که در بین مشتریان کسانی باشند که طراحی سایت خاص مد نظرشان باشد.

70 33 20 32 - 026

شما می توانید با روزی هزار تومان 1000 تومان صاحب یک وبسایت طراحی سایت ارزان با ویژگی هایی می شوید که در ادامه خواهیم گفت. این سایت که برای شما طراحی می شود شامل موارد ذیل می گردد:

هاست به مدت یکسال از تاریخ ثبت دامین

طراحی سایت شما بر اساس معیارهای اساسی

پنل مدیریت فارسی

درج مطالب در سایت

مجموعه بندی مطالب

گالری تصاویر

امکان درج نظر

مدیریت منوها

آمار بازدید سایت

اسلایدشو تصاویر

البته بازهم خدمات داریم که در ادامه اعلام می کنیم. دقت کنید که زمان برای طرح طراحی سایت ارزان محدود است پس اقدام کنید. و اما دیگر خدماتی که ارائه می شود.

BackUpحداقل هر دو هفته یکبار

جستجوگر سایت

پنل مدیریت کاربر

مرکز دانلود

فرم ساز

سازگاری با موبایل

به نظرتون این خدمات برای روزی 1000 تومان خوبه؟ اما بازهم اگر راضی نشدید خدمات رو بیشتر میکنیم.

فروشگاه محصولات

نظرسنجی

سیستم خبرنامه

آیا تصمیم گرفتید که طراحی سایت شرکت مغازه رستوران کلینیک یا دفتر خود را به ما بسپارید؟ اگر تصمیم گرفتید پس ما موارد ذیل را به سبد انتخابی شما برای طراحی سایت اضافه میکنیم.

پنل پیامک

مدیریت کاربران

گفتگوی آنلاین

مشاوره تجارت الکترونیک

عزیزان دقت کنید که این بسته در جشنواره زمستانه برای زمان محدود است. و نکته قابل ذکر اینجاست که اگر شما دامین های بین المللی را بخواهید بایستی مبلغ آنرا بر مبلغ اضافه کنید. و البته اگر سایت را برای دو سال بخواهید هزینه دو برابر خواهد شد یا حتی اگر 5 ساله بخواهید. در آخر این نکته قابل اهمیت است که مادامی که سایت شما وجود دارد ما پشتیبانی از آنرا انجام میدهیم. و حداقل یکسال پشتیبانی را در برنامه دارید.

فقط با روزی 1000 تومان سایت خود را راه اندازی کنید. باور کنید فقط 1000 تومان. همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32 - 026

آیا شما تو اون بحران روحی واسه من ازینا فرستادی؟
آیا چوب دوست می داری؟
فقط با روزی صفر تومان. کاملا مجانی چوب خود را در جای مخصوص داشته باشید...

شهرزاد جمعه 29 دی 1396 ساعت 22:56

آر یو اوکی کیلگ؟!

وی عار د چمپیونز مای فغند. :)))

شن های ساحل شنبه 30 دی 1396 ساعت 09:02

سلام برای امتحانت موفق باشی:)

موفّقیت نسبیه.
والا از چهارده جلسه تا شیش تاشو نرسیدم باز کنم. شونزده می شم. فکر کنم قابل قبوله. یوهو. تازه همه ک می گن افتادنیه امتحانش.

یاقوت شنبه 30 دی 1396 ساعت 10:35

شرمنده فکر کنم هی زرت زرت اومدیم از هفتاد و هفت هزار... رد شد:((((((

هه. دیدی؟ :))) حیف شد ولی گور لقّش به قول دوستمون. آخه به نظرم این وبلاگ بیشتر از اینکه از بازدید مستقیم شما آمار بگیره، داره از افراد گوگلی ناشناس بازدید می گیره.
هرچند دیشب واقعا خیلی عجیب آمارش رفت بالا. می گم شاید یکی برام گرفته ۷۷۷۷۷ رو فقط رو نمی کنه. آخه از ده شب تا ده صبح دویستا بازدید؟ منطقی نیس دیگه.

راستی یه شعر حفظم اختصاصی خودت.
هر وقت خواستی بگو واست بنویسم حال کنی. :))))
خیلی شعر خفنیه.

مرد پاییزی شنبه 30 دی 1396 ساعت 13:20 http://unheardarias.blogsky.com/

آخ رد شد اون 77777

وای موفّق شدم با این حرکات جمعی رو با خودم دیوانه کنم. آقا مهم نیست دیگه. رد شد و رفت دیگه. این همه بازدید کننده دارم اون عدد رو می خوام چی کار اصن؟ بی خیال.
هر کدومتون هزار تا هفتین. :)))

beny20 شنبه 30 دی 1396 ساعت 14:32 http://beny20.blogsky.com

پسر تو داری چیکار می‌کنی با خودت ...

همش‌خواب ؟ یه بار مشت توی دیوارو امتحان کن ،
درد داره ولی می دونم‌ خوشت میاد ..
این کار خیلی هم‌ کلاس دارااا ..
.
.

ایشالّا نقل قولی ک ازت کردم رو دیدی دیگه بزرگوار ک حال کنی؟ :))))

شن های ساحل شنبه 30 دی 1396 ساعت 18:52

امتحان چطور بود؟خداقوت دلاور

امتحان.
آه ای واژه ی شوم،
خو نکرده ست دلم با تو هنوز...
ولی خوب بود دیگه. نمی افتم. زیر پونزده هم نمی شم. :))) حلّه واسه منی ک همین جوری ش پرش افکار دارم و هفته ی قبلم از نظر روانی درگیر شدم.
این بچّه ها مغز منو می داشتن همه شون افتاده بودن الآن. خیلی حال دادم به استادش تازه با این وضع سیم پیچی مغزم.

یاقوت یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 10:04

وای ممنونم..... بگو منتظرم .....

الآن بگم؟ اکی گفتم بذارم مثلا واس یه روز مخصوص واست بفرستم. :دی

مرجان لب لعل تو مر جان مرا قوت
یا قوت نهم نام لب لعل تو یا قوت؟
قربان وفاتم به وفاتم گذری کن
تا بوت همی بشنوم از رخنه ی تابوت

درک معناش یکم دشواره و وقت گیر، واس خودم اینجور بود مخصوصا ک الآن صدا نمی شه فرستاد ک نحوه ی خوانش رو بفهمی... اگه یه درصد حس کردی مشکلی بود بگو معنی شم بنویسم. کلّا بازی با کلماته.

یاقوت یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 13:11

ممنون ... دل یه پیرزنو شاد کردی...واقعا از هندل یاقوت خوشم اومد. .. من الان خیلی خوشحالم اصلا رفتم سفارش تتوتو انجام بدم.... نه راستش من از سوزن و ورم اینا می ترسم ..بلوف اومدم ... بابا برم جو منو گرفته الان هم چیو لو می دم.....

عه؟ "یا" ی وبلاگ شایان شوما بودی؟
بابااااا. هه. :)))))
دیگه آشنا درومدی، راه نداره اصن یاقوت.
چیزه از همین تتو های موقتی هم می فروشن تو انقلاب. من به موقتشم راضی ام!
یکی فقط بیاد اسم منو تتو بزنه، نا کام نمیرم. : دی
یه کاف یا کای اینگلیسی روی مچ پای چپ، سطح داخلی.

# معنی شعرو فهمیدی؟ شفاف سازی نکنم؟ حلّه؟ :))) یه روز پستش می کنم. خیلی دوستش دارم خودم شعره رو.

یاقوت یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 19:17

نه فکر نکنم بیاد این کامنتارو بخونه من هنوز لو رفتم مثلا ؛)
ولی فکر کنم همتون فکر می کردین ی پسره.. بگو آره همینطور ... تا دلم شاد شه...
خوب ببین خوب معنی می کنم یا نه..می فرماید که..
مرجان لعل لب تو مرا جان و قوت است
یاقوت می نام لعل لبت یا قوت (همون انرژی دیگه)
قربان وفاتم به مجلس ترحیمم گذر کن
تا بوی تو را از سوراخ تابوتم بشنوم (همون ببویم)
خیلی فسفر سوزندم ... ولی بد نشد نه ؟!!

باشه ما تا خودش نفهمه رو نمی کنیم، اصلا بازم اذیتش کن، لطف می کنی به من. دل افراد کثیری رو شاد می کنی... :دی

آره همین طوره ( چون می خوام دلت شاد شه ها)،
ولی در کل من زیاد به این فکر نمی کنم ک حالا کسی ک دارم باهاش حرف می زنم رو اینترنت کیه یا فلان. یعنی گاه حتّی تو قالب انسان تصورش نمی کنم، جنسیت ک بماند.

معنای شعر رو هم همین که گرفتی حلّه، بیانت یکم ضعیفه وگرنه کاملا مشخصّه ک گرفتی و دیگه نیازی به توضیحات اضاف نیست.؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد