Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من دشت کیان نیستم، تکذیب می کنم

به نظرتون منو می کشه اگه ک برم بهش بگم داداش جون هرکی دوس داری اسم وبلاگتو عوض کن؟


دشت کیان


شت کیلگ. ما باید هر فرمی از آزادی رو برای افراد جامعه متصوّر بشیم تا وقتی مشکلی برامون ایجاد نمی کنن. وبلاگ خودشه، عشقش می کشه. تو هم هیچ حرکت اضافه ای نمی زنی. آروغ روشن فکری زدن هاتو هم نگه می داری واسه وقتی ک اپسیلون تونستی خودت بهشون عمل کنی دوست دم فرفری من. هی می گه آزادی آزادی رهایی، بعد بفرما طرف اینه الآن وضعش!

نظرات 4 + ارسال نظر
الف دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 16:23

عادت نرفته ک خودت هم از بلاگ یه سلبریتی اسم اینجا رو انتخاب کردی...
حالا من قبلا میخواستم اون توضیحی که زیر عنوان بلاگ تو هدر بنویسم everything & nothing،بعد گفتم حالا میگی از من تقلب کرده و اینا ننوشتم..

خخخ نه واقعا! اینم تکذیب می کنم. :)))
مسیر ذهنی هامون مشابه بوده فقط.
من اوّل اینجا رو ساختم، بعد وبلاگ ایونو کشف کردم.

حالا من ک هنوز آدت نکردم ک الف همون آ هست یا نه، ولی اگه خودتی بنویس هر وقت دلت خواست، مفتخر هم می شم تازه. :)))

Leyli دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 20:05 http://silenceofawhisper.blogsky.com

خب با این که با نظریه روشن‌فکریت موافقم ولی اگه جای تو بودم می‌رفتم یه چیزی بهش می‌گفتم :))))

شن های ساحل دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:19

https://www.aparat.com/v/dyxl7/%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87_%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%D9%89_%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86_%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D9%BE%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%A6%D9%86#

:)))))))))))))))))))

شهرزاد دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 23:19

میخوای من برم بگم؟ :))))))
یه آهنگی هم هست جا داره بگم الان. می‌فرماید I'm everything, I'm nothing. از اون اول اینو یادم اومده بود. قسمت شد بگم الان :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد