Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Je veux

شما نمی دونین چه دردیه من دارم؟ آقا رسما اکثر مطالب مهمّی ک می خوام بنویسم اینجا رو با فکر اینکه گند نزنم به حسّم و به بهترین نحو نوشته شه می خورم. صرفا سطحی ها رو می آم تف می کنم ک مغزم تند تند پر و خالی شه.

اون قدر اون پست های از دید خودم به اصطلاح عمیق  رو می خورم تا ک کلا یادم بره قرار بود بنویسمشون. 


برنامه رو یکم چنجه می کنیم. دیگه به این اهمیّت نمی دیم ک حقّ مطلب ادا شه یا نه. دیگه پست ها رو احتکار نمی کنیم. چون ک تا آخر عمرم هم بایستم، باز هم وقت نیست. منم ک قرار نیست جایزه بلاگ نویسی ببرم خیرات سرم. اومدیم دو روز مسخره بازی در بیاریم تهشم جم کنیم بریم. این همه وسواس از یه طبع کمال گرا انتظار می ره ولی جاش تو اوری تینگ نیست. اوری تینگ باید مثل اسمش باشه. هردمبیل ترین وبلاگ عالم. رها ترین و بی دغدغه ترین. بی قانون ترین و بی چهارچوب ترین. که همه چی توش باشه ولی به هیچی نرسه. هدفه اوری تینگ همینه و نه بیشتر.


فلذا برید دانلود کنید. واسش حرف زیاد داشتم. ولی دیگه چون در حال راه رفتن بر لبه ی تیغه ی استراتژی وبلاگ  نویسی هستیم، خودتون هر برداشتی ک داشتین. الآن اهداف ما فقط سر حال آوردن ملّته با ریتمش ک کاش نشنیده باشید و بترکه:


دانلود آهنگ فرانسوی - je veux  - از Zaz - رمز : kilgharrah


# زاز. اسم خواننده ش زازه. با لفظش یاد یکی از بچّه های خیلی قدیم اینترنتی افتادم. Zizo. یادش به خیر. می بینی پیر شدیم رفت زیزو. مگه ن که دنیا کوچیکه... واقعا شما ها الآن کجای این گونی کوچیک پاره پوره هستین؟ 


# ریتمش. ریتمی ک باهاش آهنگ شروع می شه، به گوشم کاملا شبیه اون آهنگ اسپانیایی enamorate که قبلا آپلود کرده بودم هست.


نظرات 6 + ارسال نظر
beny20 یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 17:11 http://beny20.blogsky.com


هرچی که میاد به ذهنت ، دلی همونو بنویس ...
مطمین باش به دل همه می شنیه ..

بنی من اینقدر دارم دلی کار می کنم یکی باید بیاد بزنه پس کلّه م بهم بگه هی لطفا کیلگ یکم چارچوب!
اون ک نوشتم مقصودم این بود ک از بس برام مهم اند دوست دارم وقت زیادی صرف کنم ک نمی شه. نه این که واهمه ی بیان داشته باشم. اینجا قصرمه والّا!

Elsa یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 18:37

اسم آهنگ و خواننده ش آشنا بود
سرچ کردم توی پلی لیستم و دیدم که دارمش.
کلی فک کردم که من این آهنگو کی دانلود کردم.
نیم ساعته درگیرشم و هنوز به هیچ‌نتیجه ای نرسیدم.
یه چیزی اون پستوی ذهنم سوسو میزنه.
انگار قبلا‌ یه نفر دیگه بهم گفته بود این آهنگو دانلود کنم.
و احتمالا بعد از دانلود به کل فراموشش کردم.
باراولی بود که گوش میدادمش..
خوبه :)

هی برا‌ پست قبلی اومدم بنویسم کووووووفتت بشه
هی دلم نیومد.
به فرشته ی آب و هوات بگو یه نیم نگاهی به این طرفا هم بندازه :(

تبریک می گم.
شما برنده ی خوش شانس سه هزار و سی صد و سی و سومین کامنت بی همه چیز هستید.
با امید توفیق و شادی روز افزون.
آرزومند آرزوهای شما،
ادمین دم فرفرفری.

.:. آدرس دقیق بده می فرستم بیاد رو کلّه ت رعد و برق درست کنه. رفیقیم با هم دیگه.

شن های ساحل یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 23:22

ممنون قشنگ بود. :)
اینم دوتا هم خوبه....
http://s6.picofile.com/file/8232000626/Indila_Derni%C3%A8re_Danse.mp3.html


http://s2.picofile.com/file/7283184943/Stromae_Alors_On_Danse.mp3.html

Elsa دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 10:00

:))))))
بگو لطفا کل شهرمون رو مورد عنایت قرار بده.
رعدوبرق دوس ندارم
همون بارون نم‌نم یا یه کوچولو برف که روی زمین بشینه کافیهههه :)

شهرتونم نمی دونم. :)))))
بش بگم شهر السا اینا؟
کل ایران یهو سیل زده نشه بخواییم بیفتیم دنبال پتروس فداکار حالا!

Elsa دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 14:15

دیگه جدا فک میکردم تا الان شهرمو‌ فهمیده باشی از نوشته هام :)
اشکالی نداره فعلا که همون شهر السا اینا جواب داده :)
ولی فرشته ات زورش زیاد نیست پنج دقیقه یه نم برف اومد قطع شد :(

نه خوب خیلی رو مود این نیستم که پازل هزار تیکه تکمیل کنم تا وقتی ک لازم نشده. :)))
خودت هم فکر کنم تا حالا مستقیم اشاره نکردی.
مثلا می شه ک برم سایت هواشناسی رو چک کنم ببینم کدوم مرکز شهرا امروز بارش برف داشتن. :))) ولی خوب حسّش نیس دیگه. :)))
فرشته خودش جی پی اس داشت به جدّم.
دیگه همونو لذّت می بردی. گفتی برف، منم بهش گفتم. بسّه دیگه آدم چقد زیاده خواه!!!

Elsa دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 20:56

نیگا نیگا چجوری معتادمون کردی
#دقیقا_وسط_کلاس_زبانم
ببین انقد کم بود که فک نکنم تو سایت هم ذکر شده باشه :)
مستقیم اشاره نکردم ولی انقد ویژگی های بارز شهرو گفتم که فک میکردم همه فهمیدن :)))
عاااره عااااره فرشته ات جی پی اس ش عااالی بود :)

چه شما کلاس زبان هاتون دیروقته؟ چه خبره مگه مهمونیه؟ :-؟
دیگه والا تو تهرانشم، فوق فوقش تا نه تمومه کلاسا! مگه تو تابستونی ک به ماه رمضون بخوره. اون موقع تا نه و نیم هم جا داره.

پس احتمالا من خیلی دقیق نشدم ک بفهمم شهرتونو. دیگه هر وقت خودت خواستی اسم شهر رو کامل بنویس تا ک مطمئن شی من فهمیدم. ؛) کلا چیستان هم خوب حل نمی کردم از بچّگی. خوش فرم نبود برام همچین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد