Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سبزوار

مادامی ک کنار اکیپ بچّه های سبزواری مون هستم، دلم می خواد بهشون بگم ببین من صرفا خفه خون می گیرم می شینم کنارت، 

تو فقط یه ضرب حرف بزن. هرچی ک دل تنگت می خواد...

تو فقط حرف بزن و من تا ابد غرق بشم تو لهجه ت، تو اون تیکه صدایی که آخر همه ی جمله هات از تار های صوتی ت تولید می کنی...

تا آخر دنیا...!


لعنتی ها، چه لهجه ی زیبایی دارید... 

چه قدر آرامش بخشه. چه قدر خفنه. 

خیلی زیبا. خیلی گوش نواز. دلم می خواد بمیرم وقتی می شنومش. دلم می خواد از زیبایی اون کلامتون خودمو ریز ریز کنم.

دلم می خواد! 

دلم می خواد وقتی مردم، یکی بیاد سر قبرم با لهجه ی سبزواری ها حرف بزنه ک روحم در آرامش باشه. البتّه نچ نه، به روح و اینا اعتقاد ندارم ک.

 

+ بهم می گفت من فلان سوال رو خاطر ندارم. یعنی ک بلد نیستم و یادم نیست!  ای خداااا. واقعا خودمو نگه داشتم ک واکنش غیر عادی نشون ندم.


اینجا سبزواری نیست واسه من ویس بفرسته من بمیرم با لهجه ش؟

نظرات 4 + ارسال نظر
Shayan سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 21:29 http://florentino.blogsky.com

من تا حالا لهجه شون نشنیدم..یه تقلید صدا میکنی؟

خوب من اگه ک بلد بودم صبح تا شب مخ خودمو با لهجه م تلیت می کردم.
رو اینترنت هست فکر کنم.
مثلا الآن اینو
https://www.aparat.com/v/YPd7Z
پیدا کردم. خوبه، ولی اونی ک من از بچّه ها می شنوم نیست. این بچّه های ما خیلی تیتیش تر و ناز تر حرف می زنند. آدم رسما غش می کنه واسه لهجه شون. خدااا.

و هه. می خواد زیرزیرکی مجبورم کنه صدامو لو بدم. نچ راستش. شناس می شم. نمی خوام صدامو بندازم اینجا.

Shayan سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 23:29 http://florentino.blogsky.com

عخی...چه قشنگ حرف میزنه...
منم میخوام..
بعضی کلمه هاش شبیه لریه؛ دوس دارم..
اون دوستت نمیتونی خفت کنی بندازیش توو گونی بفرستی واسم ببندمش گوشه اتاقم واسم حرف بزنه؟

.
.
با این صدات...هر کی ندونه فک میکنه آلن دلونی..
(یک جوری قضیه را جلوه میدهد که انگار صدای طرف را شنیده)

می بینی می بینی فلور؟
حالا حالت خنده دارشو ازش حذف کن، یه ثانیه فرض کن یکی کاملا جدّی اینجوری باهات حرف بزنه. اصلا آدم دلش می ره. :)))

چند نفرن. و دیگه نمی بینمشون به اون صورت، کلاسام تموم شد ترم بعد هم واحد مشترک نخواهیم داشت. اصلا غمم گرفته.
ولی اگه گیرم بیاد که اوّل نوبت خودمه، هر وقت خسته شدم پستشون می کنم.

beny20 چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 00:14 http://beny20.blogsky.com

پوزخند:
حالا من لهجه شیرازی ها رو دوست دارم :)
یه بار اومدم اداشون رو در بیار گفتم
محمدو ای گازو بیارو سریعو
گفت بنیامین درسته ما لهجمون او زیاد داره
ولی دیگه نه ایطوریه که تو میگی :/
.
.
نمی دونستم اسفند ماه ای هستی
تولدت هم پیشاپیش مبارک
یادت باشه من اولین نفر بودم :0
اسفند هایی بیستن بیســـــت ...

هر لهجه ای یه جور دلبره. جدّی ها. خودشون زیاد شنیدن حواسشون نیست چه نعمتیه.

تا تو باشی دیگه در مورد اسفندی جماعت اونجور ننویسی. هه. و خیر. سوختی. خودم زود تر از همه به خودم تبریک گفته بودم. :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 19:15

چه جور وقتی اینجوری حرف میزنن نمیخندی؟؟!جدی چ طور تحمل میکنیی؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟!!؟؟!؟!تا حالا پیش نیومده که یهویی بخندی وقتی اینطوری باهات حرف میزنن؟!

گفتم ک عشق می کنم وقتی حرف می زنن. چرا بخندم؟ مثلا گمان می کنم توی این کلیپ سعی شده کمی چاشنی خنده هم قاطی لهجه کنه ک جالب باشه واسه بیننده ولی اصلش اینجوری نیست. آرامه و همون طور ک گفتم ناااز داره من ک محو می شم باهاش به شخصه قشنگ.
دیوونه ی لهجه شونم رسما. صرفا فقط هی دارم خودمو نگه می دادم ک واکنش غیر عادی از سر هیجان نشون ندم اشتباه برداشت کنند.
البتّه اینی ک من می شنوم فرق داره با این کلیپی که ادرسش رو به اشتراک گذاشتم. ولی واقعا حقیقتا بسیار بسیار زیباست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد