Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کسرایی کسرایی بیا بریم بمیریم؛ سپهری رو که هر چی گفتم نیومد...

نه آشنا، نه همدمی...

نه شانه ای ز دوستی که سر نهی بر آن دمی...

تویی و رنج و بیم تو،

تویی و بی پناهی عظیم تو...

نه شهر و باغ و رود و منظرش،

نه خانه ها و کوچه ها،

نه راه آشناست؛

نه این زبان گفت و گو زبان دل پذیر ماست...

تو و هزار درد بی دوا...

تو و هزار حرف بی جواب...

کجا روی؟

به هر که رو کنی تو را جواب می کند!



.:. من نمی دانم عمو خسرو تا به حال این قطعه را خوانده یا نه، گمان نمی کنم راستش. ولی اکنون کاملا در ذهنم صدایش زنگ می زند وقتی که می گوید: " تو را جواب می کند..."

تو را جواب می کند...

تو را...

جواب می کند...

جواب می کند...

جواب...

جواب می کند...

نظرات 4 + ارسال نظر
شن های ساحل جمعه 28 مهر 1396 ساعت 20:39

صرفا جهت شوخی:))گیلک نمیشه تخصصت مغز و اعصاب بگیری من برای این سردرد هام بیام پیش تو: ))))))
خواننده هم خواننده های قدیمی می بینی والا کامنت نامربوط میزارن ایششش:)))))

جدای از شوخی سردرد ها خطر ناک هستن از همین الآن جدّی پیگیری کن تا من بخوام همچین تخصّصی بگیرم، اووووف...
ولی آره خودم هم علاقه دارم به این فیلد.
یعنی احتمالا تهش که عمومی نمی شه موند بد بخت تر از قبل مجبورم برم دنبال تخصّص، هر چند هنوز اصلا وارد بالین نشدم و نظرهام خیلی قابل اتکا نیست خیلی زوده هنوز؛ همین عمومی رو تموم کنم خودش هنریه واسه من.
ولی علی الحساب یه لیست علایق درست کردم برا خودم، اگه دوباره گند نزنن توش خانواده شاید یکی از همینا رو انتخاب کنم. راستش اصلش دوس دارم روان پزشک بشم. اگه نشد برم تو فیلد ژنتیک. اگه اونم نشد انتخاب سوّمم رو همین تخصّص مغز و اعصابه.
و همه ی اینام به خاطر اینه که گشتم رشته معادل مهندسی نرم افزار و سخت افزار رو تو رشته های پزشکی پیدا کردم. روان واقعا مهندسی نرم افزاره. در وهله ی اوّل برم کشف کنم اوّل ببینم خودم چه مرگمه...

Sara جمعه 28 مهر 1396 ساعت 22:42

یجوری گفتی که صدای خسرو شکیبایی توی ذهنم پلی شد:)

چه قشنگ.
جدّی فکر نمی کردم بشه تجربه ش کنید...!

ای کاش می شد اونی که تو مغزمون پلی می شه رو با هم مقایسه کنیم.
مثلا تو ذهن من وقتی می گه "جواب"، روی الف صداشو می کشه.
جوااااااب می کند. یک همچو حالتی. و تهش خاموش می شه. خیلی زود تر از اینکه دال می کند رو ادا کرده باشه صداش محو می شه.

آرام شنبه 29 مهر 1396 ساعت 12:25 http://Peace-road.blog.ir

منم کامنت سارا :)))

منم جواب کامنت سارا.

لیمو شنبه 29 مهر 1396 ساعت 18:39

چرا هیشکی به محتوا توجه نکرد؟
:-(

البتّه لیمو هر کس یه مدل به محتوا توجّه می کنه به هر حال به نظرم.
یعنی خوب خیلی وقت ها پیش می آد که برای شخص خودم محتوا معنا نیست، لفظه س که دیوونه م می کنه و می کشدتم سمت معناش. حالا کار ندارم که آیا درست آیا غلط...
هعی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد