Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یکم خوشگل ببینید دلتون وا شه









# این همه خوشگل بهتون معرّفی کردم برید حال کنید، به خدا چند ساعت دیگه اگه حتّی یه پست ناله طور ببینم درباره ی اینکه غروب جمعه ست...
# خوشگل شماره ی یک یا خوشگل شماره ی دو یا خوشگل شماره ی سه؟ :-"

نظرات 7 + ارسال نظر
نارنجی جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 15:35

اول یک
دوم دو
سوم سه:/

اشتباه می باشد، دوباره سعی کنید.

شن های ساحل جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 17:28

خوشگل دو خیلی دلبره:)))))

خوشگل دو دلبرانه تچکّر می کنه.
ولی متاسفانه اشتباه می باشد.

لیمو جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 22:03

خوشگل شماره یکککککک

اشتباه، شانس مجدد خود را بیازمایید.

سالاد فصل جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 22:09 http://saladfasl.blog.ir

فقططط دلبر شماره دو:))
ولی چرا سبیل داره؟::::///

گزینه ی مورد نظر پوچ است. دوباره تلاش کنید.
جدّی چرا سومی چشم هیشکی رو نمی گیره؟ :/ ای بابا.

هیچی دیگه سعی کردم، دیدم نمی تونم لب و لوچه ی جذّاب بکشم، راحت ترین گزینه ی ممکن همین سبیله بود.

شایان شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 08:56

اولی از همه باحالتره!
فرم و رنگش به بادمجون خیلی میاد!

غلطه غلطه غلطه...
بادمجون شماره ی سه دق کرد همین الآن.
هیشکی دوسش نداره. :-"

رها شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 14:27

فقط خوشگل شماره دو با اون چشماش

اون دومی چشماش اختصاصی طراحی شده کلا...
منتها فکر کنم وقتشه نظر های این پست رو طی عملی کاملا استبدادی ببندم. یعنی یکی تون محض رضای آفریدگار بادنجان ها نیومد بنویسه هر سه تاشون خوشگلن یا یه کاری کنه که سومی هم احساس خوشگل بودن کنه.
سومی الآن از دست من ناراحته. داره نفرینم می کنه شاید حتّی. بهم می گه چرا اونا رو خوشگل تر کشیدی که من چشم کسی رو نگیرم؟ هر چند من هم چنان بهش می گم تو خوشگل ترینی بودی که کشیدمش.

امیر پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 11:54 http://seire-takamole-man.blogsky.com

فقط در همین حد میدونم که با این وضعیت جدایی از بوته ی مادری که مشخصه حالتی بجز حالت سوم نمیتونن داشته باشن الان!


رای من شماره ی سه , واسه طبیعی بودنش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد